01. Dorazí rastlinka kuriérom v poriadku a bez poškodenia?

Áno. Naši pracovníci každý deň balia stovky rozličných druhov rastlín, kde kladieme veľký dôraz na kvalitu balenia a použitého baliaceho materiálu pre čo najväčšiu ochranu, aby počas prepravy rastlín k Vám domov nedošlo k žiadnemu poškodeniu. Pred odoslaním sú všetky rastliny dôkladne skontrolované a poliate tak, aby k Vám dorazili v 100% stave. 

02. Kedy môžem očakávať svoju objednávku?

V našom záhradnom centre garantujeme doručenie objednávky do 3 až 5 pracovných dní. V letných a jesenných mesiacoch (mimo hlavnej sezóny) odosielame objednávky vytvorené do 12:00 doobeda ešte v ten istý pracovný deň, aby ste mohli Vaše rastlinky mať doma už na druhý deň. Aby Vám objednávka dorazila na druhý deň počas hlavnej sezóny v jarných mesiacoch, je nutné vytvoriť ju do 8:00 hodiny ráno, kedy ju budeme vedieť odoslať ešte v ten deň.

03. Sú fotky a videá uvedené na stránke reálne a z vášho záhradného centra?

Áno, na rozdiel od iných online záhradníctiev sú všetky fotky, ktoré vidíte na našom e-shope s logom nášho záhradného centra fotené našim fotografom. Fotky a videá sa pravidelne aktualizujú a kontrolujú, keďže vzhľad a veľkosti rastliniek sa počas roka menia. Chceme, aby ste mali čo najlepšiu predstavu o rastlinkách, ktoré Vám budú doručené.

04. Čo v prípade, že mám záujem o tovar, ktorý momentálne nemáte skladom?

Ideálnou cestou je jednoducho zakliknúť políčko ´Informovať ma´, ktoré nájdete pri každom vypredanom produkte. Náš systém bude evidovať Váš záujem o produkt a ihneď po doskladnení tovaru budete informovaný automatickým e-mailom, že Vami požadovaná rastlinka je už opäť dostupná.

05. Aké benefity prináša registrácia zákazníckeho účtu na vašom e-shope?

Registrácia u nás prináša mnoho okamžitých výhod a benefitov! Ak sumár Vašich objednávok prekročí hodnotu 200€, bude Vám automaticky pridelená zľava na všetky ďalšie nákupy vo výške 5%. Po prekročení obratu objednávok v hodnote 500€ a viac, Vám bude automaticky pridelená vyššia zľava na všetky ďalšie nákupy, a to vo výške 8%. Keď Vaše objednávky na našom e-shope prekročia celkovú hodnotu 1000€, pridelíme Vám zľavu na všetky ďalšie nákupy až 12%. Ak sa do rastliniek z našej ponuky zamilujete a vyplníte nimi celú svoju záhradku, ako VIP klientovi Vám pri obrate objednávok v hodnote 2000€ a viac automaticky pridelíme trvalú zľavu až 15% na všetky Vaše ďalšie nákupy! Ako registrovaný zákazník budete mať ako jediný prístup k týždenným špeciálnym ponukám, výnimočným mesačným zľavovým kupónom, doprave zdarma a pod. Nepremeškajte tieto príležitosti a pri tvorbe Vašej objednávky sa nezabudnite zaregistrovať - uvidíte tak, že nakupovanie rastliniek nikdy nebolo jednoduchšie, rýchlejšie a predovšetkým lacnejšie!

06. Je výška rastlín, ktorú uvádzate na e-shope meraná aj s kvetináčom / koreňovým balom?

Výška rastlín uvádzaná na našom e-shope je meraná bez zahrnutia kvetináčov alebo koreňových balov. Týmto spôsobom sa snažíme poskytnúť čo najpresnejšie informácie o skutočnej veľkosti rastlín, aby ste mohli lepšie naplánovať výsadbu.

07. Čo keď mi dorazí poškodená rastlina?

Poškodený rastlinný tovar zapríčinený kuriérskou spoločnosťou je potreba hlásiť najneskôr 24. hodín od doručenia balíka! V prípade neskoršieho nahlásenia nie sme schopní tovar zreklamovať. (napr. zlomený kmeň stromu, mechanické a viditeľné poškodenie balíka, atď....) V prípade, že nás včas informujete (telefonicky/e-mailom), sme schopní situáciu okamžite riešiť, aby sa nová a nepoškodená rastlinka dostala k vám čo najskôr.

08. Na základe čoho sa mi vypočíta výška poštovného?

Cena dopravy rastlinného tovaru vždy závisí od hmotnosti prepravovaných rastlín. Hmotnosť každej rastliny a teda aj výšku dopravného uvidíte prehľadne počas tvorby Vašej objednávky už v nákupnom košíku. Po dohode je možné rastliny prepraviť aj vlastnou dopravou a takúto prepravu realizujeme prostredníctvom našich dodávok. Stanovená tarifná cena za km je 0,80 € bez DPH.

Cena dopravy nerastlinného tovaru (LED grow svietidlá pre rastliny, vykurovacie káble a pod.) sú nasledovné:
• platba na dobierku pri prevzatí: 4,90€ s DPH
• platba bankovým prevodom vopred: 3,90€ s DPH
• platba kartou online: 3,90€ s DPH

09. Môžem sadiť rastliny a stromy v kontajneroch aj počas letných mesiacov?

Áno, toto je veľká výhoda rastlín a stromov, ktoré majú v kvetináči už vytvorené silné koreňové systémy. Vďaka nim tak môžete vysádzať stromčeky bez ohľadu na mesiac počas celej vegetačnej sezóny, a teda aj v lete. Na jar a jeseň si radšej vyčleňte čas na výsadbu voľnokorenných rastlín a stromov, ktoré potrebujú viac času a priestoru na zakorenenie.

10. Čo robiť, keď mi príde rastlina kuriérom?

Rastliny a stromy môžu byť po ceste k Vám trochu vystresované. To však vôbec nevadí a stratenú vitalitu získajú späť veľmi rýchlo. V našom blogu v článku STAROSTLIVOSŤ O RASTLINU PO PREVZATÍ ZÁSIELKY nájdete presný postup v troch jednoduchých krokoch.

11. Čo v prípade, ak si urobím objednávku v zimných mesiacoch?

Ihneď po vytvorení objednávky budete informovaný prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky o prijatí Vašej objednávky do nášho systému. V našom systéme bude evidovaná ako nevybavená až do doby, kedy budú podmienky opäť priaznivé k bezpečnému odosielaniu rastlín (zvyčajne mesiace marec/apríl). V tom čase sa Vás v predstihu bude kontaktovať niekto z nášho tímu telefonicky, prípadne e-mailom. Náš pracovník Vás bude informovať kedy a ako bude objednávka odoslaná, aby ste si aj Vy vedeli naplánovať jej prevzatie od kuriéra, prípadne platbu.