Áno. Naši pracovníci každý deň balia stovky rozličných druhov rastlín, kde kladieme veľký dôraz na kvalitu balenia a použitého baliaceho materiálu pre čo najväčšiu ochranu, aby počas prepravy rastlín k Vám domov nedošlo k žiadnemu poškodeniu. Pred odoslaním sú všetky rastliny dôkladne skontrolované a poliate tak, aby k Vám dorazili v 100% stave.
V našom záhradnom centre garantujeme doručenie objednávky do 3 až 5 pracovných dní. V letných a jesenných mesiacoch (mimo hlavnej sezóny) odosielame objednávky vytvorené do 12:00 doobeda ešte v ten istý pracovný deň, aby ste mohli Vaše rastlinky mať doma už na druhý deň. Aby Vám objednávka dorazila na druhý deň počas hlavnej sezóny v jarných mesiacoch, je nutné vytvoriť ju do 8:00 hodiny ráno, kedy ju budeme vedieť odoslať ešte v ten deň.
Áno, na rozdiel od iných online záhradníctiev sú všetky fotky, ktoré vidíte na našom e-shope s logom nášho záhradného centra fotené našim fotografom. Fotky a videá sa pravidelne aktualizujú a kontrolujú, keďže vzhľad a veľkosti rastliniek sa počas roka menia. Chceme, aby ste mali čo najlepšiu predstavu o rastlinkách, ktoré Vám budú doručené.
Ideálnou cestou je jednoducho zakliknúť políčko ´Informovať ma´, ktoré nájdete pri každom vypredanom produkte. Náš systém bude evidovať Váš záujem o produkt a ihneď po doskladnení tovaru budete informovaný automatickým e-mailom, že Vami požadovaná rastlinka je už opäť dostupná.
Registrácia u nás prináša mnoho okamžitých výhod a benefitov! Ak sumár Vašich objednávok prekročí hodnotu 200€, bude Vám automaticky pridelená zľava na všetky ďalšie nákupy vo výške 5%. Po prekročení obratu objednávok v hodnote 500€ a viac, Vám bude automaticky pridelená vyššia zľava na všetky ďalšie nákupy, a to vo výške 8%. Keď Vaše objednávky na našom e-shope prekročia celkovú hodnotu 1000€, pridelíme Vám zľavu na všetky ďalšie nákupy až 12%.
Výška rastlín uvádzaná na našom e-shope je meraná bez zahrnutia kvetináčov alebo koreňových balov. Týmto spôsobom sa snažíme poskytnúť čo najpresnejšie informácie o skutočnej veľkosti rastlín, aby ste mohli lepšie naplánovať výsadbu.
Poškodený rastlinný tovar zapríčinený kuriérskou spoločnosťou je potreba hlásiť najneskôr 24. hodín od doručenia balíka! V prípade neskoršieho nahlásenia nie sme schopné tovar zreklamovať. (napr. zlomený kmeň stromu, mechanické a viditeľné poškodenie balíka, atď....) V prípade, že nás včas informujete (telefonicky/e-mailom), sme schopní situáciu okamžite riešiť, aby sa nová a nepoškodená rastlinka dostala k vám čo najskôr.
Cena dopravy rastlinného tovaru vždy závisí od hmotnosti prepravovaných rastlín. Hmotnosť každej rastliny a teda aj výšku dopravného uvidíte prehľadne počas tvorby Vašej objednávky už v nákupnom košíku. Po dohode je možné rastliny prepraviť aj vlastnou dopravou a takúto prepravu realizujeme prostredníctvom našich dodávok. Stanovená tarifná cena za km je 0,80 € bez DPH.
Áno, toto je veľká výhoda rastlín a stromov, ktoré majú v kvetináči už vytvorené silné koreňové systémy. Vďaka nim tak môžete vysádzať stromčeky bez ohľadu na mesiac počas celej vegetačnej sezóny, a teda aj v lete. Na jar a jeseň si radšej vyčleňte čas na výsadbu voľnokorenných rastlín a stromov, ktoré potrebujú viac času a priestoru na zakorenenie.
Rastliny a stromy môžu byť po ceste k Vám trochu vystresované. To však vôbec nevadí a stratenú vitalitu získajú späť veľmi rýchlo. V našom blogu v článku STAROSTLIVOSŤ O RASTLINU PO PREVZATÍ ZÁSIELKY nájdete presný postup v troch jednoduchých krokoch.
Ihneď po vytvorení objednávky budete informovaný prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky o prijatí Vašej objednávky do nášho systému. V našom systéme bude evidovaná ako nevybavená až do doby, kedy budú podmienky opäť priaznivé k bezpečnému odosielaniu rastlín (zvyčajne mesiace marec/apríl). V tom čase sa Vás v predstihu bude kontaktovať niekto z nášho tímu telefonicky, prípadne e-mailom. Náš pracovník Vás bude informovať kedy a ako bude objednávka odoslaná, aby ste si aj Vy vedeli naplánovať jej prevzatie od kuriéra, prípadne platbu.