- Váš nákupný košík je prázdny!
- Ovocné kríky a stromy
- Ihličnaté dreviny
- Jahody
- Interiérové/Teplomilné rastliny
- Tuje, cyprusovce a cyprušteky
- Alejové a listnaté stromy
- Bonsaje a tvarované dreviny
- Viackmenné stromy a dreviny
- Listnaté kríky a dreviny
-
Trvalky
- Astra (Aster)
- Budleja (Motýli ker)
- Dúška (Thymus)
- Echinacea
- Funkia (Hosta)
- Gaura
- Helénium
- Heuchera
- Klinček (Dianthus)
- Kocúrnik (Nepeta)
- Kosatec (Iris)
- Ľalie a ľaliovky
- Levanduľa
- Mliečnik (Euphorbia)
- Pakosť (Geranium)
- Pivónia (Paeonia)
- Rudbekia (Rudbeckia)
- Šalvia
- Zimozeleň (Vinca)
- Zvonček (Campanula)
- Ostatné
- Okrasné trávy
- Skalničky
- Bylinky
- Palmy
- Citrusy
- Subtropické ovocie
- Mrazuvzdorné juky a dracény
- Cycasy a stromové paprade
- Kaktusy a sukulenty
- Dekoračné kôry
- Substráty, zeminy
- Hnojivá
- Zimná ochrana rastlín
- Svietidlá pre rast a pestovanie rastlín
- Vykurovacie podložky pre rastliny a teráriá
- Živé vianočné stromčeky
- LED vianočné osvetlenie
Karagana sibírska (Caragana arborescens) ´PENDULA´ 150-180 cm, kont. C7.5L
Obchodné podmienky - Zahradnici.sk
Tieto
obchodné podmienky platia pre nákup v internetovom obchode www.zahradnici.sk. Nákupom v našom e-shope zároveň potvrdzujete, že ste s
uvedenými obchodnými podmienkami stotožnení a súlasite s nimi.
Prevádzkovateľom internetového obchodu www.zahradnici.sk je
spoločnosť MK Tech Trade, s. r. o., so sídlom – Oščadnica 1338, 023 01
Oščadnica, IČO:
46 911 901 ,DIČ: 2023640740 ,IČ DPH: SK2023640740 Bank, zapísané v obchodnom
registry Okresného súdu Žilina, oddiel s. r. o, vložka č. 61764/L.
Dodávateľom rastlín, doplnkového sortimentu a služieb ponúkaných v e-shope www.zahradnici.sk
je spoločnosť MK Tech Trade, s. r. o., so sídlom – Oščadnica 1338, 023 01
Oščadnica.
Kupujúcim v našom e-shope je každý návštevník, ktorý prostredníctvom e-shopu
vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom
rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho
predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či
povolania.
Kupujúci v internetovom obchode www.zahradnici.sk plne uznáva elektronickú
komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj
telefonickej komunikácie.
1. Cena:
Sme
platiteľmi DPH.
Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane aktuálne platnej DPH.
Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania
nákupu.
2. Spôsob objednania:
Objednávať
si môžete online priamo na našej stránke. Registrácia nie je nutná, avšak našim
stálym zákazníkom často ponúkame zľavy a rôzne výhodné akcie. Vaša registrácia
nám pomáha evidovať všetky Vaše vykonané nákupy.
Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope, výberom
jednotlivých tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia
objednávkového formuláru. Pre korektné a kompletné vybavenie objednávky je
potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a
platby za objednaný tovar alebo služby. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s
cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa
záväznou. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva,
ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi
kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s
potvrdením prijatia objednávky v našom objednávkovom systéme.
Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného
tovaru.
Ak Vám z nejakého dôvodu nefunguje vytvorenie objednávky, využite možnosť
zaslať objednávku prostredníctvom e-mailu na našu e-mailovú adresu info@zahradnici.sk.
Taktiež môžete objednávku zaslať aj písomne na uvedenú adresu našej firmy,
prípadne zavolať na telefónne číslo uvedené v kontaktných informáciách našej
firmy. Radi Vám s čímkoľvek poradíme a zodpovieme na všetky Vaše otázky.
3. Spôsob platby:
Naši zákazníci majú možnosť uhradiť
kúpnu cenu za tovar alebo služby niekoľkými spôsobmi:
- Dobierka – za zakúpený tovar zaplatíte priamo kuriérovi,
prípadne zamestnancovi pošty pri preberaní tovaru do vlastných rúk. Po
odoslaní objednávky obdržíte faktúru.
- Prevod
peňazí na účet - po spracovaní platby a
prijatí peňazí na účet Vám bezodkladne tovar zašleme na Vami uvedenú
dodaciu adresu. Po odoslaní objednávky obdržíte faktúru.
- Platba
pri osobnom odbere – za
tovar alebo služby zaplatíte osobne, priamo v sídle našej firmy. Ihneď po
zaplatení za tovar alebo služby obdržíte pokladničný doklad z
elektronickej registračnej pokladne.
4. Dodacie podmienky:
Predávajúci
je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa
nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota. Avšak
náš obvyklý čas odoslania tovaru kupujúcemu je 24 hodín. Taktiež je možné
dohodnúť termín odoslania tovaru alebo služby podľa požiadaviek kupujúceho. Po
odoslaní zásielky kupujúcemu oznámime predpokladaný čas doručenia jeho
zásielky, aby sme si boli istý, že si zásielku bude môcť prevziať. Vodič
kuriérskej spoločnosti ohlási kupujúcemu vopred svoj príchod prostredníctvom
sms avizácie. Vzhľad odosielaných rastlín sa môže mierne líšiť od rastlín na
fotkách v e-shope, avšak fotografie rastlín stále priebežne aktualizujeme.
Preto Vám vždy príde veľmi podobná a rovnako krásna rastlina, ako je na
ilustračnej fotografii na e-shope. Veľkosť odosielaných rastlín zodpovedá
veľkosti v popise pri jednotlivých rastlinách na e-shope.
Ak je tovar skladom, je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom
čase.
Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je
skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra – daňový doklad, ak ju
predávajúci nepošle elektronicky prostredníctvom e-mailu, návod ako i ostatné
dokumenty potrebné k tovaru alebo službe.
Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom kuriérskej
spoločnosti - zvyčajne Toptrans, osobným dovozom (ak je to možné a vopred
dohodnuté) alebo prostredníctvom slovenskej pošty. Rastliny a doplnkový
sortiment je možné si vybrať a vyzdvihnúť i osobne, počas otváracej doby, alebo
kedykoľvek i mimo nej po telefonickom alebo e-mailovom dohovore.
5. Balné:
Za obaly, ktoré zabezpečujú bezpečnú
prepravu Vašej zásielky a chránia ju pred poškodením počas prepravy si v
žiadnom prípade neúčtujeme žiadne poplatky. Položka ako je kvalitné zabalenie
rastliny a jej ochrana počas prepravy je pre nás samozrejmosť, za ktorú
kupujúci nemusí platiť!
6. Prevod vlastníckeho práva:
Vlastnícke
právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny
za predmet kúpnej zmluvy.
Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho,
si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim,
vybaviť až v momente úplného zaplatenia za predmet kúpnej zmluvy.
7. Záručná doba a záručný list:
Ako záručný list slúži daňový doklad
- faktúra. Záruka sa nevzťahuje na poškodenie tovaru kupujúcim (napríklad zlá
manipulácia s rastlinou, polámanie listov alebo iné poškodenia rastliny pri
manipulácii s ňou). Toto nie je možné považovať za vadu predávajuceho a nemožno
ju ani ako takú reklamovať. Na rastliny sa zo zákona nevzťahuje záruka. V
prípade uhynutia rastliny do 2 mesiacov od nákupu preukázateľne nezavinené
kupujúcim (uschnutím, vyhnitím, premokrením alebo nedostatkom svetla či inak
nevhodnými podmienkami, ktoré zabezpečil sám kupujúci) možno v individuálnych
prípadoch rastlinu nahradiť. Na mrazuodolné rastliny vysádzané do voľnej pôdy
dávame záruku iba na ujatie rastliny (rastlina sa zakorení a začne vytvárať
nové listy).
Záruka sa nevzťahuje najmä na:
- vady a poškodenie tovaru
spôsobené prirodzeným alebo mechanickým poškodením tovaru a jeho
komponentov, vrátane náhodného;
- vady a poškodenie tovaru
spôsobené znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania
údržby;
- vady a poškodenie tovaru
spôsobené používaním tovaru v podmienkach, ktoré svojou teplotou,
prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia
nezodpovedajú podmienkam, v ktorých sa tovar bežne používa;
- vady a poškodenie tovaru
spôsobené v dôsledku živelnej udalosti;
- vady a poškodenie tovaru
spôsobené násilným poškodením tovaru;
- vady a poškodenie tovaru
spôsobené nedodržaním zásad používania tovaru;
- tovar, u ktorého vypršala dňom
prevzatia do reklamácie záručná doba;
- vady a poškodenie tovaru
spôsobené použitím iných komponentov, než odporúčaných výrobcom alebo
dodávateľom, rovnako ako aj opravou či modifikáciou osobami inými, než
osobami autorizovanými výrobcom alebo dodávateľom;
- vady a poškodenie tovaru, o
ktorých kupujúci pred prevzatím tovaru vedel;
- vady a poškodenie tovaru, ktoré
si kupujúci spôsobil sám, alebo ktoré boli spôsobené neodbornou
manipuláciou a uskladnením tovaru.
8. Reklamačné podmienky:
V
prípade, že chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode www.zahradnici.sk , je povinný nás informovať telefonicky, alebo na
e-mailovej adrese: info@zahradnici.sk. Následne do dvoch pracovných dní budú zákazníkovi zaslané
potrebné informácie o ďalšom postupe a prípadne aj adresa, kam zákazník zašle
reklamovaný tovar (tiež v sekcii kontaktné údaje). Zásielky, z ktorých nie je
zrejmé, prečo k nám boli zaslané, budú vrátené odosielateľovi. V prípade
objemnejších rastlín, ktoré nemožno zaslať poštou alebo inou zásielkovou
službou je nutné, aby kupujúci rastlinu dopravil na vlastné náklady priamo do
sídla našej firmy, kde mu bude rastlina (prípadne iný tovar) v prípade uznania
reklamácie vymenená.
V prípade reklamácií zaslaných poštou či zásielkovou službou dodávateľ posúdi
oprávnenosť reklamácie a po posúdení vyrozumie zákazníka telefonicky či emailom
o spôsobe vybavenia reklamácie. Reklamácia dovezené na kamennú predajňu riešime
okamžite na mieste v prípade uznania reklamácie výmenou za nový tovar (rastlinu
či kvetináč). Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona č. 634/1992 Zb. 30
dní.
Naša firma ručí
za kvalitu, udanú mrazuodolnosť a druhovú pravosť rastlín a za ich zdravotný
stav.
9. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu:
Spotrebiteľ
má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji
tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a
doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a
nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa
zakúpenia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má
právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru. Spotrebiteľ je povinný, ak
toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť
najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo
toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na
adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o
odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy (zakúpený tovar)
od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry –
daňového dokladu, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená
spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1
Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu
faktúry a tovar zasielali doporučene. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené
plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3)
zákona č. 102/2014 Z.z. nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar
alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak
predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú
vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho
používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
10. Práva a povinnosti zmluvných strán:
- Za zmluvné strany sa pokladá
predávajúci a kupujúci.
- Kupujúci je povinný:
- prevziať objednaný tovar,
- zaplatiť za tovar dohodnutú
hodnotu predávajúcemu,
- prekontrolovať neporušenosť
obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
- Predávajúci je povinný:
- dodať zákazníkovi tovar v
požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene
- spolu s tovarom, alebo dodatočne
zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za
tovar, návod v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.
11. Zmluvná pokuta:
Predávajúci
si vyhradzuje právo udeliť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške celkových nákladov na prepravu
tovaru od predávajúceho ku kupujúcemu a taktiež naopak, od kupujúceho (v
prípade že zásielku neprevzal) k predávajúcemu v prípade, že vznikla kúpna zmluva, ktorú nestornoval
alebo od ktorej neodstúpil a tovar si od dopravcu nevyzdvihol, a tak bol vrátený
späť predávajúcemu alebo bol vyzvaný predávajúcim k prevzatiu tovaru, pričom si
tovar neprevzal, nakoľko porušil ustanovenia v čl. X. bod 2, písm. a.
Táto zmluvná pokuta zahŕňa náklady na dopravu ako aj ostatné náklady
predávajúceho súvisiace s nenaplnením kúpnej zmluvy.
12. Záverečné ustanovenia:
Tieto všeobecné obchodné podmienky
sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvárané medzi dodávateľom a zákazníkom.
Dodávateľ si vyhradzuje právo obchodné podmienky meniť. Zmenené obchodné
podmienky vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach www.zahradnici.sk rovnako ako vo svojej prevádzke najmenej mesiac pred
účinnosťou nových obchodných podmienok.
V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok,
sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných
podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto
sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj
reklamačné podmienky.
Odoslaním objednávky si kupujúci prečítal všeobecné obchodné podmienky, ako aj
reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v
sídle spoločnosti – Oščadnica 1338, 023 01 Oščadnica, k nahliadnutiu kupujúcim
ako i zverejnené na internetovej stránke e-shopu www.zahradnici.sk
Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako i v ich
neoddeliteľných súčastiach - (prílohách), sa riadia podľa príslušných
ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona
č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona
č. 513/1991 Z.z.
Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí
nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. Júna 2016.
VYPRACOVAL:
Tím Zahradnici.sk